100? By Cow
2007 年 11 月 10 日  星期六   晴天


整甜品 愉快 分類: 整甜品

Cow之天氣:有太陽 + 大風

今日同允晴,我家姐去左

鄧英喜中學

學整甜品

一開始要 "團契 "

其實團契好悶...

我同家姐都好想訓

z z z z z z z z

答左幾條問題

竟然有禮物 wo

就係多啦 A 夢螢印

好靚

雖然我無儲

等左好耐的時刻到啦

"團契 "終於完

之後就開始整甜品

今日整 " 木槺布丁 "

澳門有得賣架

材料係 :

             甜 cream

              馬利餅

 整完之後就拎去

雪 15 mins

就食得啦

我同家姐都

無即場食

諗住扲番屋企食

番屋企的途中

我家姐話

對腳好 " 酸 "

跟住允晴話

你對腳係咪好甜呀

之後就係度傻笑.......






訪客留言 (返回 GiveUpMyself 的日誌)


hate1226 於 2007-11-11 04:43 PM 發表:
cm=]`
得閒去我個blogcm啦^^
wellcome u ''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好呀~
Posted at 2007-11-11 09:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sing_r 於 2007-11-11 03:38 PM 發表:
      dump 番脚先.~~
                                 嘿.背景音乐5錯耶~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝讚賞~~~ ^^
Posted at 2007-11-11 09:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cws_vinccy 於 2007-11-11 09:50 AM 發表:
路 過 =]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

路過都留 cm
 
真係好人
Posted at 2007-11-11 09:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ah_yi 於 2007-11-11 01:14 AM 發表:
 第 1?
嘿*
留 返 個 C M 俾 你*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝哂呢~~
Posted at 2007-11-11 09:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





GiveUpMyself
暱稱: 牛皮紙
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
愛上 " 你 "
班主任傻左
俾人彈番 番黎
唔識點寫呀
傑出學生
文章分類
全部 (19)
睇人地整cake (2)
小牛的生活 (3)
音樂夢工場 (1)
校園事件簿 (11)
練 JAZZ (1)
整甜品 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 19
留言總數: 22
今日人氣: 18
累積人氣: 470