2007 年 11 月 10 日 星期六  |
整甜品  |
分類: 整甜品 |
Cow之天氣:有太陽 + 大風
今日同允晴,我家姐去左
鄧英喜中學
學整甜品
一開始要 "團契 "
其實團契好悶...
我同家姐都好想訓
z z z z z z z z
答左幾條問題
竟然有禮物 wo
就係多啦 A 夢螢印
好靚
雖然我無儲
等左好耐的時刻到啦
"團契 "終於完
之後就開始整甜品
今日整 " 木槺布丁 "
澳門有得賣架
材料係 :
甜 cream
馬利餅
整完之後就拎去
雪 15 mins
就食得啦
我同家姐都
無即場食
諗住扲番屋企食
番屋企的途中
我家姐話
對腳好 " 酸 "
跟住允晴話
你對腳係咪好甜呀
之後就係度傻笑.......
|
|
|
cm=]` 得閒去我個blogcm啦^^ wellcome u ''
|
網主回覆
好呀~ Posted at 2007-11-11 09:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
sing_r 於 2007-11-11 03:38 PM 發表:
|
網主回覆
多謝讚賞~~~ ^^ Posted at 2007-11-11 09:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
路過都留 cm
真係好人 Posted at 2007-11-11 09:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ah_yi 於 2007-11-11 01:14 AM 發表:
|
網主回覆
多謝哂呢~~ Posted at 2007-11-11 09:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|