Cow 之天氣 : 都幾大風架~
今日番左學校練 Jazz
又教左 D 新 Steps
首音樂都幾好聽
(一開始個d音樂)
酷愛
=========================
老師話
"最後一次"
跟住我地就會話
"練多幾次啦"
老師就會講
"睇表現啦"
所以經常都練多左幾次
好期待下一次 練 Jazz 呀