無意中睇到"失格中學生"呢本.
想睇好耐了( ´艸‵)
停一停..問問自己.
人生で本当に大切にすること
最近情緒有點大起大落.
哈雖然打完呢句之後心諗:咩唔係不嬲都係咁 ?
不.平日開心同失落既對比大概係9.5:0.5
近排變成>>>6:4
與其話失落其實迷茫更貼切.
哈.所以買了這本.
一路睇果然覺得平靜了ヽ(゜▽、゜)ノ
果然正如書面果句.
どんどん迷いが消えていく。
最重要係一打開覺得自己可以明白既程度.
順便訓練下自己都好 
突然覺得....
果然係因為天氣問題.落雨?!!!
一直天氣係直接又間接咁影響住我既心情。(´д‵lll)
最後我發現.自己用得ameblo太耐.
顏文字也好繪文字也好.
都脫離唔到(;´▽‵A``
|