哇哇哇~~~~
我好耐都冇打啦~~~
大家有冇d掛住我呢?
係到講聲sorry先~因為勆日去人qooza都唔留cm...嘿嘿
忙麻~睇完就算啦~~~
我份人係15/16左d
不過我行過既路如果冇咩特別事,我係唔會回頭得說~~~!(指人生)
所以~~
唔該一位妹妹
好心放開我
搵個第2個啦~唔係有人中2妳咩???
哈哈
今日補課~~見到d好好笑既事~~~
不過應成左人唔講得
哈哈,如果唔係佢冇人要我就死啦~~X_D
嘿嘿~~意外收獲掛~唔知佢係咪認真呢?
好驚呢~~~
--------------------
做人要開心~!
Never ever ever CrY again~~~!
Find my dream love story~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
鏡中人~~~~~~~~~愛死你
|