多謝班朋友仔先啦~~
多謝你地安慰我~~~下次比錢我仲好@@v
其實...
我係咪甘想拍拖呢?又係咪甘想有伴侶呢?
有時自己都唔明自己...
定係....
想有人關心我甘呢?
anyway
我都想知下佢既感情生活
如果有另一伴啦~
甘我退出都唔係一件壞事
朋友關係係好d啦~親密又得~唔親都得~
好希望可以守護到應該要守護既野
唉..!唔唔要再"唉"啦!唉唉唉!!!
學界!!!!400m!!!HKCE!!!完唒呢d野~我就可以知道答案啦!
諗甘多做咩!!!
My Memory All About YOU! PS:YOU可以指一個人,又可以指你們~~
|