Mr. BiSCuit GoN

HEy MAN WhO WANNA ME?!
MAY i HATE You?!
i kNoW NEEd FDS NoT LoER.
DoN't LEAvE ME!!
BABy .RESPoND ME PLZ .. OkAY?!
HAHA!!

![]() ![]() ![]() ![]() |
|
今日... 2005 年 4 月 22 日 星期五
今日好開心∼ 第一次開d比人牛言既野∼ 大家要支持呀∼ HaHa 仲有乜講呢-- 大概無化.好開心咁lo∼ 諗到先講la∼ 拜拜洛∼ ________________________________ [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||