今日10點幾俾我啊媽嘈醒咗啊...好討厭啊—︷—"
跟住起咗身啦..之後原來佢要我執屋啊~~頂 !!!
跟住"掉"咗好多作業&小小書啊 ...
執完之後..睇到電視有播我同啊慧冇去到果個music show ~~
之後睇到twins&泳兒&kenny就影完啦~~(咁小嫁 )
睇完就玩咗陣電腦..之後食野啦 ~~
跟住再on返msn...之後同文雯傾得好興奮~~
因為我地決定去睇1月183CLUB既演唱會 ...
因為有文雯鍾意既嘉賓(唔講得係邊個啊..)~~So文雯話就算要$1500都要去 ...
之後我地傾多陣我就訓啦 ...因為今朝訓得唔夠~~
訓醒都唔知幾點啦..好似4點幾掛 ~~之後FOK叫我上bear論壇啦...
話幫佢唸班會活動..之後我地唸唸下變咗罵戰啊!!
之後食飯啦..食完我啊爸先返~~
一返黎係咁點我幫佢攞野...唔鍾意啊 !!!
之後冇幾耐啊渣打黎 ...傾咗都幾耐~~
佢聽日陪我去電頭..太好啦 !!(不過我下星期要陪返佢 ..)
。。希望今次都可以電得唔俾上一次差啦。。
之後睇咗《電車男》..跟住唔知點解冇啦啦想浸浴~~
之後浸咗...好熱啊 !!!
|