^Good Good^日記板
每一日都有好多事發生...
當中有開心同埋唔開心既野~~
但我依然會將它們一一記下來..
讓自己日後可以回味一番~~~
Good12345
暱稱: Good Good
性別: 女
國家: 香港
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
。。100題問答。。
。。短期內唔想再食壽...
。。死人司徙。。
。。星期一覆返d留言。...
。。施丹。。
文章分類
全部 (57)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
Ming Ming個日記板啊~...
~~君君~~
。。思樺既日記。。
文雯既日記板啊~~
慧慧既日記板啊~~~
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 7 月 8 日  星期六   晴天


。。大食會。。 分類: 未分類

今日好輕鬆啊!!!

事關唔洗上堂&對卷ma..今日雖然唔洗着校服~~

但係都要着pe衫啊(咁核突!!!)~~如果可以着便服就好喇..

返到去..竟然要等到9點先可以上課室~~

但FOK俾我同啊慧做工作人員(但係都要玩GAME)..

So我地可以早d上去~~上到去等咗好耐啊..

之後食咗FOK既朱古力..(佢唸住買黎俾玩GAME輸咗既人食~~)

開頭食都OK..但係越食越苦~~(食到把口苦哂啊!!!)

之後MISS 呂佢地上咗黎..要我地做一份關於愛滋病既問卷~~

跟住我同慧慧冇筆~~佢一行埋黎就係咁鬧我地..好惡啊!!!

不過我唔會嬲佢嫁..因為有人仲衰過佢啊~~

之後羅X琳借咗支筆俾我地..(搞到我果陣覺得佢幾好..)

開頭玩大風吹..之後就玩扑傻瓜~~

我重覆叫多咗一次同一個人..So我要出去扑返人啦...

之後我俾MISS 呂佢地玩死啊..叫得好快~~

之後都未扑到人..就有人送野食黎啦~~

咁就停咗啦~~之後MISS 呂叫我地玩住先..

我就扑咗ET..之後就到佢扑人啦~~~

玩完之後食野..得雞翼最好食~~其他都係麻麻..

食先之後派埋D野俾我地就走人啦~~~

今日大食會真係幾悶..我寧願好似1A&3C咁,去海洋公園啊!!

返屋企勁眼訓...即刻換衫訓覺~~

到咗7點幾先起身~~8點幾食飯...

之後睇電視&玩電腦~~

 






訪客留言 (返回 Good12345 的日誌)


nicklam 於 2006-07-08 07:56 PM 發表:
我都覺得今次大食會有d悶....可能係老師本身悶la....moreover...我覺得我地既班主任有d變態同勁黑人憎...某一個班主任...似主自己讀過下書...講到滿面都係仁義道德,其實自己做事未又係草草了事...至於另一個,不用多說,臭仔婆....
但又唔知店解佢地o甘鍾意話你...好等你慘ar!!!!>3<
仲有,本來有宿營去ga,佢自己又話搞唔成,搞到我地沒有得去..我好5....你都知喇
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都唔知點啊....
佢地鍾意話我我都冇辦法啦~~~
我只係可以係日記出氣..都已經好開心嫁啦!!!!
 
Posted at 2006-07-08 10:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



渣渣 於 2006-07-08 11:18 AM 發表:
衰羅膠

個日記既背景靚左喎,今日啊,係我改頭換面既大日子
你啊,唔好唔記得!
呵呵
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呵呵~~我整既日記梗係靚啦...
我知啊..今日你都算電得唔錯~~
Posted at 2006-07-08 10:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]