今日好輕鬆啊 !!!
事關唔洗上堂&對卷ma..今日雖然唔洗着校服~~
但係都要着pe衫啊(咁核突 !!!)~~如果可以着便服就好喇..
返到去..竟然要等到9點先可以上課室 ~~
但FOK俾我同啊慧做工作人員 (但係都要玩GAME)..
So我地可以早d上去 ~~上到去等咗好耐啊..
之後食咗FOK既朱古力 ..(佢唸住買黎俾玩GAME輸咗既人食~~)
開頭食都OK..但係越食越苦 ~~(食到把口苦哂啊!!!)
之後MISS 呂佢地上咗黎..要我地做一份關於愛滋病既問卷~~
跟住我同慧慧冇筆~~佢一行埋黎就係咁鬧我地..好惡啊 !!!
不過我唔會嬲佢嫁..因為有人仲衰過佢啊~~
之後羅X琳借咗支筆俾我地..(搞到我果陣覺得佢幾好 ..)
開頭玩大風吹..之後就玩扑傻瓜 ~~
我重覆叫多咗一次同一個人..So我要出去扑返人啦 ...
之後我俾MISS 呂佢地玩死啊..叫得好快~~
之後都未扑到人..就有人送野食黎啦 ~~
咁就停咗啦~~之後MISS 呂叫我地玩住先..
我就扑咗ET..之後就到佢扑人啦~~~
玩完之後食野..得雞翼最好食 ~~其他都係麻麻..
食先之後派埋D野俾我地就走人啦~~~
今日大食會真係幾悶 ..我寧願好似1A&3C咁,去海洋公園啊!!
返屋企勁眼訓...即刻換衫訓覺 ~~
到咗7點幾先起身~~8點幾食飯...
之後睇電視&玩電腦~~
|