2008 年 3 月 31 日 星期一  |
日做夜做都唔知為咩...  |
分類: 未分類 |
唉唉唉...今朝同a奶去教務處問概率d野,多口問埋個招投標點解仲未有得選,,.點知佢答我冇我的先修紙,我明明交咗比班長好耐,,.比人追咗一個星期功課,呢次先修真係返返複複,最後都係得個吉,...上咗3堂,竊章a
|
2007 年 12 月 5 日 星期三  |
你地憑咩!!!!?  |
分類: 未分類 |
前幾日生日都幾開心ga,有個好大ge蛋糕,好多人黎幫我慶生,,.又食pizza hut,,新仔又同我講生日快樂好掛住我,,.
今日決定去漳浦茶,但係宿管我同講冇晒表格la,你地憑咩同我爭先,我係祕書部副部,成績高過你地多多聲,你話邊個可以優先去?攞晒d表算點先??好似有d過份偏激,但係真係好火,其實係到讀書真係好唔開心ga,但係平時又要裝出一副好開心ge様,人地問個陣又要話ok,,.好辛苦,或者呢到真係社會ge縮影,人就係咁呢........
尋日叫鴨仔幫我買ndsl,真係洗咗好多錢丫今個學期,怒洗5000,,.唉...主要都係上網買野,連個快遞都認得我la...
今日個肚嘈咗成日好討厭丫~~~
|
2007 年 11 月 29 日 星期四  |
再多都比不上  |
分類: 未分類 |
近排係咁係網上買野,洗咗好多錢,但係我發覺就算我買再多ge野,都滿足唔到我,心好似空蕩蕩的,唔通呢d就叫空虛??細個冇錢買淨係會望住人食ge零食,e+輕易地買得到,食得到,但係發覺再多再多都冇用,點解會咁呢?
係我太貪心,18才要電話,19才係單車,20才想要nds,點解細佬有部psp我就唔可以有nds,我成績比唔上佢?我做壞事了 嗎? |
2007 年 11 月 11 日 星期日  |
流星疑雲??  |
分類: 未分類 |
尋晚去豪嘉基食完晚餐行返黎個陣,突然瞄到頭頂有條黃光,望上去個陣"小"一聲冇咗(其實聽唔到聲ga),過咗先醒起唔通係流星??我咁大個第一次見到流星咋,不過唔知係咪真,,.可能係人地放d煙花~~呵呵~~ |
2007 年 10 月 16 日 星期二  |
| 副部長之驚雲?? |
分類: 未分類 |
尋晚edmond同奶龍同我講叫我地競選副部長,上到ge下一年部長9成都係佢,個陣聽到都幾開心ga,因為我ge能力得到認同,但轉頭諗返下,自己能力又未到可以做咁到高,返房之後諗咗陣,過咗一陣edmond又叫我出去,話juno話我唔想選,甚至想退部,聽到個陣真係呆咗,我幾時同佢講過丫??然後又同我同奶龍傾咗陣,講返我地將會要做ge工作,仲話其實內定係奶龍同輝輝,我上去襯托襯托,,.又諗下諗下,係咪juno唔想我做到咁高呢?一齊ge時間一定會少咗,同大包心情一樣,佢咁霸道我又點會唔知佢考慮ge野,佢總係諗得比我多,,.
頭先部內投票,結果同預計的一樣,或者講,同大家ge期望一樣,頭先ge投票情況亦令我知道自己的能力只有好少數ge人認同,又或者係06級揀無可揀ge情況下ge犠牲品.....,,,如果係a盈被提名參選投數會唔會比我仲要高??如果好似edmond所講我下年同a盈做副部,下年投票又有冇人會選我?經過頭先一大輪之後,本來對自己冇乜信心ge我,e+真係只想讀好書,做乜副部呢?理論力學,測量學同BEC我都冇把握,其實最多野做唔係大三做咗高層之後,係大二,因為大三己經係卸任狀態,我仲想學琴同日文,雖然係妄想,但係做咗學生會幹部之後就真係冇乜時間比我做其他野,想退部,呢個諗頭係啱啱開始萌生,我唔想受不被認同的目光影響,經驗唔夠,幼稚,唔夠成熟,一切一切要跟我走到邊,其實邊個話我聽我邊點唔及奶龍,但係世界就係咁,我只係想專心讀好書啫,之後可能就要隨波逐流咁係呢個社會到游離闖蕩,,.我諗唔到大學畢業之後我可以點,,.工作?讀書?過慣咗舒適的生活,過慣咗係別人ge期望下渡過,要我決定,,.難 |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 44 | »
|
| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|