|
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
   
2006 年 9 月 25 日 星期一 
2006-09-25
'** 紫欣 BRITHDAY
' 今日 !* 1樣系口甘' '' 返學 '!!!
LUNCH ' 去左 京川''
G後 返黎上 ENG! G後因為 要去[ 文社 大會 ]]
所以有1堂吾洗上'' 落去HALL !!
落到去 .. ...我地4個 好似系度玩口甘' **
點 名NA'.. . . D 仆街F.3'' 成班KAI 子口甘' . .
頂q佢地吾順' ' ' 點點下冇點' ..
去左 睇下min佢 地點成點' ' '
G後 ... 派糖''' 卡22222 * 自己攞左勁多''
THAN' ... 要問下邊D F.1仔 ,女 邊個 做NANA隊'
問 到勁辛苦''''' 真系想死 '***-\
整下 整 下'刀4點NA'
紫欣又 吹''丫欣又吹'' 終於 可以走NA'
!! 返到上水 ' .. 我返左 HM先' ..
G後我 落去7十K等佢地;-**
再去 龍琛 ''''' 見到紫欣''' 個 刻幾開心既'
同佢 講左 HAPPY BrITHDAY'''
THAN'''' 坐坐下'' 系度打 波' !!
死 賴屎 勁煩' '' G後 成5點8先走''
5個 '.. 去火車 站答 到去大埔''
去到 勁搵 間NEWAY' 問左兩個人'
終於 知道 系邊' .. 去到 ' 刀6點 4,5'
入到去' 唱左 每首既少少'
G後 刀冇咩機會 再去 唱NA''
THAN.. . . 食蛋糕丫'
到左 9點幾就 走NA**-!
返到上水 個D吾 講NA' ... . .
返到 HM; '' 同人CHAT完 '
訓教'!!!!!!!
刊登時間︰2006-09-26 05:55 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|