今日去咗mk買衫>_<
雖然用咗1千幾=口=
聽日要噃學啦-︿-
唉……
派卷囉∼
5開心-*-
-。-。-。-。-。-。-。-。-。-。-。-。-。-。-。
12:15p.m. 坐西鐵去mk∼
01:00p.m. 去到∼
之後去食嘢!
02:00p.m. 開始行街∼
係旺中行咗1陣
之後去花園街∼
最後買咗1件外套、1套衫、1條裙、1條褲!