2011-01-16

今日去咗mk買衫>_<

雖然用咗1千幾=口=

聽日要噃學啦-︿-

唉……

派卷囉∼

5開心-*-

-。-。-。-。-。-。-。-。-。-。-。-。-。-。-。

12:15p.m.  坐西鐵去mk∼

01:00p.m.  去到∼

           之後去食嘢!

02:00p.m.  開始行街∼

           係旺中行咗1陣

           之後去花園街∼

           最後買咗1件外套、1套衫、1條裙、1條褲!

-。-。-。-。-。-。-。-。-。-。-。-。-。-。-。

2011-01-16 09:46 PM-  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 20 | »