2007 年 5 月 31 日 星期四  |
| 2007-05-31 |
31/5
今日返學....遲到...
但個ah sir唔當我地....俾次機會我地=]
哈...個ah sir都幾好人xdd
中文要朗讀考試....
I.S對Assignment BK....
V.A今日過得好快XDD上堂幾好玩=]
|
2007 年 5 月 30 日 星期三  |
| 2007-05-30 |
26/5
同啊雯去左MK...之後再返KF...
7點幾歸家=]
啊哥D fds係度...搞到我無得玩電腦/3\
悶爆!!
27/5
同楊欣去完kf買個袋就bk home啦=]
返屋睇"校墓處"一d都唔恐怖...好悶哇!!
28/5
好熱既一日....
要去游水..唔識游!!
29/5
H.EC整糯米糍...唔錯XD
30/5
熱爆的今天!!
無乜特別....
中史quiz...唔識xd |
|
|  |