| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 6 日 星期二  |
| 傻o左 |
分類: 未分類 |
今日見到Fong開金口,
唱歌歌......
電腦堂做網頁,
Bio堂勁搞笑,
肥鄭沖入課室,
以為係佢上堂,
鄧sir就話:"係呀!不過一陣先!"
到左Lunch佢又遲放,
但咁就幫到我見到佢!
多謝你呀!!!肥鄭
放學又見到佢,
佢見到我勁o係到笑,
但又無講比佢知點解,
佢話:"傻o左!"
|
2005 年 12 月 5 日 星期一  |
| 好開心呀! |
分類: 未分類 |
今日好凍凍呀!
頭兩堂自修,
勁做功課......
中文作文唔合格喎!!
數學堂奶怪放臭臭......
雖然唔多臭,但好響呀!!
Fong問我上個禮拜係咪好多日無返,
話早會唔見我喎!
好開心呀! |
2005 年 12 月 4 日 星期日  |
| 時間唔多 |
分類: 未分類 |
原來我餘下ge時間唔多,
只有65日!
睇黎我要好好珍惜
開開心心 say goodbye,
心裡實在 want to cry,
各奔前程 fly and fly,
我倆友誼 never bye! |
2005 年 12 月 3 日 星期六  |
| 魚BB |
分類: 未分類 |
今日屋企d魚仔生左bb喎!
好得意呀!
有十幾條呀!! |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | »
|