~ DIARY'']]]
hello,
今日11點起身,
之後食野,
睇電視,
chat msn,
睇漫畫...
跟住出去,
補習”
補完習,
睇樓,
唔掂呀!!!
睇完返左屋企...
之後又出去,
去左上水”
食野...
食完野,
行左陣,
然後返屋企,
同noelle chat msn...
係咁喇∼∼∼
ps:好耐冇去過上水啦...