~ DIARY'']]]
hello,
今日十點幾起左身,
跟住食野,
睇電視,
練琴”
之後開電腦...
跟住換3,
出去,
學琴”
今次都彈得唔錯!!!
學完琴,
去左荷里活,
睇戲,
睇左:
戀愛初歌”””
好好睇呀!!!
本來諗住睇死亡筆記”
但係唔岩時間...
不過戀愛初歌都好好睇呀!!!
睇完戲,
去左九龍城,
食dinner,
食左韓國野...
幾好食!!!
食完返屋企...
係咁喇∼∼∼