每年一到聖誕節,都係送張聖誕卡同埋講句"聖誕快樂"
但係,諗深一層,真真正正怏樂既,又有幾多個人呢...?!
雖然,我既聖誕節目安排還相當不裕,由朝早玩到夜晚,但係,根本一d都吾"怏樂"
原因或者係同近期既傷心事有關吧...
真係想快d考完試,然後揾幾日約番d同學(小學/中學)出黎盡情咁玩番夠本,
最好係勁激既,可以忘記哂煩惱牙ma...
不過,,而家mo,,專心温書吧,,都係果句,
高分過一個人,我就心滿意足!