| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 12 月 8 日 星期五  |
| 返小學 |
分類: 未分類 |
今日,,小息果陣去揾佢地
話佢地知我地返基榮
一放學之後隨即飛去
話知落到斜路末段
將軍佢打比香婉彤
話譚先生個仔病左,,要趕番屋企
我地點衝都衝唔切
番到去
見到將軍、Janet、梁生、蔡生、倫景筣佢地
先衝去4樓揾老師
譚先生要凑仔;
Miss Ho今日九西,走左;
周Sir唔洗講拉
剩返葉主任
佢問我地聖誕攤位番唔番去幫手,,
同埋話下次唔洗咁客氣喎~
我地見咁難得
所以落去操場玩
咁諗住,,難得見返d舊同學
就開心d,,所以就收番原本既心情
盡情同佢地玩
玩玩下,,陳嘉娸黎左
大家都變左好多,,除左倫景筣,,仲係咁無聊^^
鍾宇翔:變得開朗左
香婉彤:都係變得開朗左
Janet:變得成熟左
梁生:冇以前咁幼稚,,冇乜同我地講野
陳嘉娸:變得型左好多
好想好想做番小學生
好想再上周Sir既Maths
更重要既係
唔洗咁多爭奪....*
|
2006 年 12 月 4 日 星期一  |
| 2006-12-04 |
分類: 未分類 |
真慘/\/\/\老豆老媽子又出差...
可是這還好...
可以幹自已喜歡的事..*
諗諗下..
聰仔講得都幾岩...*
我好似三曰食一次M記...
可問題是...[我戒唔到口]
第日心臟梗塞或者中風點算
是時候...*
開始仿效[陳太]既做法拉~~~XD"
番到去..
冇セ特別
只係到左Lunch time
成班人要去207見Miss Chan
lC班友賤得過佢地
成日係度作野!!
1C班友應該唔會就此罷休..=]
佢地之後大概會再出新花旬..
而Manlai、香婉彤同埋我好可能比佢地call馬黎揍
但係我地去話比Miss Chan 知個陣己經預左....
lC單野未搞掂...
一浪未平一浪又起
lA同lB又唔知搞乜...
近期1A班真係搞出好多[大頭弗].../\/\\\ |
2006 年 12 月 2 日 星期六  |
| 實在太攰拉~~~ |
分類: 未分類 |
一朝起身..好凍><"
所以以驚人既速度向信義出發~~~
番到去...時間倘早,,聽歌..*
然後步操
今日幾特別...
皆因有Carmen同肥卵撑場
仲話我地係信義咁多屆交安New member's team入面
操得最好既一屆^^go○d Job!
操左好耐之後...終於落乙場
反Game...
好刺激..
特別係Gary扮美女果個發姣聲....將我地笑屎
玩玩下..無端端胡曉彤、許文麗同時"跌"落去
本身以為胡曉彤又係度發癲咁玩
但係佢無拉拉又係度喊
其實...事實只有胡曉彤自己先知
許文麗就自已一直係度陪佢
我地玩完Game就去305度開大食會
話就話食
其實因為play game等左好耐
期間郝倍弘因為面子而掃哂興...即時離場
食完野之後抽獎
勁好笑
有人抽到2枝大[是油]
有人抽到一枝大番茄漿
有人抽到一包普洱
有人抽到一個[廁所汲]XD
有人抽到女性用品[痴線架..]= =
有人抽到男性底褲==
許文麗就抽到[鮑魚刷]..哈哈^^
完左之後我地去西九龍行
食M記
買左條頸連
其間佢地突然話想玩旋轉木馬
奉陪!!*
瞬間揾番童真...=]]真係十分Enjoy
之後見無聊..
就去番會所
去到會所都好無聊
佢地提議玩桌上足球
奉陪!!!
之後超過隱
第一局同Manlai一team
手腳唔協調既佢只係志在參與
第2局同聰仔1 team
Wow•••••
大贏家喔..*
玩同成身汗..
臭到痴線..=]] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|