| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 1 月 12 日 星期一  |
| 新的一天,也是最後的一天 |
分類: 學校 |
今日是一星期的新開始
也是最後的一天
因為天日就系考試啦
也是放假前的最後一個上課天
要上堂就要過多一個月啦..
今日所有堂都系用嚟溫書
最好玩的=)
當然是系上chemistry啦
從來未試過上尼堂過得咁快ga
我可以說的是你真系好勁囉...
吾溫都可以有咁好的水平
你食咩大ga
我真的是自愧不如呀
最終我地個組
都系好似如期中的win左
最後miss蘇請左食金莎
放學報eng的時候
請左to to 食
自己就緊食埋其他啦@@
天日就考試了
要努力
吾可以衰比人睇的- -
我系吾系真系做到呢
有d吾想信自己的能力添
點都好啦
~~我會比心機ga啦~~

|
| 發表時間:2009-01-12 07:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 63 | »
|