:::::: 2008 年 2 月 3 日 星期日 2008-02-03 (日常生活) ::::::
豬蹄康復程度:85%
____________________
攰。。
刀唔明點解,即使訓幾耐刀咁攰=,=
________________________
起身後去飲茶,
好飽呢。。
飲完再同爸去大中,
買左對毛毛鞋,好可愛呢~~呵呵呵~

好巨=,=
________________________
行完番家大掃除,
掃掃下俾我發現到正野牙。。
大家留意右下角!
我搵到暖野飲ge野a_a呵呵呵~~~

_______________________________
|
|
發表時間:2008-02-03 10:41 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
:::::: 2008 年 1 月 30 日 星期三 2008-01-30 (日常生活) ::::::
星期日夜晚到paul家打邊爐。。。
芝士丸同芝士腸好好食-,-
阮媽媽夾左舊魚俾我,
點知我食食下條魚骨插左落d牙肉道=,=
唉。。
食完睇下電視,玩下電腦,就要歸家了。。
_______________________
星期二朝早起身,
發現腳眼以下的位置全部腫晒,
特別係腳指尾,又紅又腫。
一踩落床,oh no~~~痛死了。
都唔知咩事,
勉強着上番學鞋番學了。
唉..
夜晚番泥問牙媽點解會咁..
結果又俾人鬧,。
牙媽話可能因為凍傷左d腳指-,-
e+生凍瘡wo~
牙爸聽到就話係生'羅白'~=,=
點刀好,刀係因為凍搞到咁la~唉。
早知唔學人冬天着短褲==。
_______________________
今日,刀係番學番學番學`
唉。。
心情惡劣/,\
so sad~
_______________________
|
|
發表時間:2008-01-30 08:52 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
:::::: 2008 年 1 月 25 日 星期五 2008-01-25 (日常生活) ::::::
唉~~
岩岩打個篇日記冇晒。。
好俾心機打的說。。
岩sin打左d野係一直刀好想講..
不過,要e+再打又打唔出了。。
算!
_________________
呢個星期...
情緒不穩=,=....唉~
好似青山走出泥咁。。
被我發過脾氣的,對不起呢-,-....
_________________
放學..刀係去paul家with 肥k...
玩到6:00幾又番屋企..
自從升左f4,d時間好似過得好快咁。。。
番學快,放學更快。
_________________
|
|
發表時間:2008-01-25 11:34 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
« | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | ... | 125 | » |
|