好似好耐冇打le個日記=.=.....
多數刀打左係xanga...但係我係唔會放棄le個日記ga!!
_______________________________
le個星期刀係要番學-.-雖然悶左d,不過刀唔錯~~~
_______________________________
上星期..去左筠屋企...


超好玩..哈哈~~~~~
_________________________________________
今日原定係同愛愛行山..之不過最後刀係去左行街~.~
一放學就去美心買西餅上愛愛屋企食~~
食左1-2件..=.=食到想嘔...........濟死了~~
行完街,到愛愛同佢細佬上我屋企~~~
佢細佬真係幽默hahaha
_________________________________________
琴日...
咩叫好朋友?..../_\....
好朋友係咪得閒無事sin搵你出泥..然後你打俾佢ge時候..佢永遠唔聽你電話?
原來le d就係你所想ge好朋友。
咩叫friendship 4ever/_\?
違背誠諾。
你食咩點曳刀好..我從來刀當你係好朋友..
估唔到...換泥ge結果係咁/_\
best friend wa.....
友誼...真係冇保障。。。
我唔岩你,你刀係搵番你班[好]朋友罷la。
我唔再係你ge best friend....
你刀唔再係我ge best friend....
小學時候的確好快樂.../_____\
苦____.....