一朝牙媽就嘈到冊天咁叫我幾點幾點熄左煲湯..
由於當時我仲係訓緊教
..
所以只係[嗯...嗯...嗯...]咁應下佢..
訓醒開電腦,,
同牙paul玩左一陣game..
落手煮餐飯俾細佬食..
(2碟餸..1 d刀冇食淨*呵呵..)
1:30就沖涼落牙paul屋企喇`做project___
牙paul mami係道個時我地刀好俾心機咁上網塭資料ge...
牙paul mami一出街之後...始時個個係道玩..
要趕工喇..有2個project 牙..
下次唔可以玩喇下次唔可以玩喇下次唔可以玩喇...
最後去左圖書館..
借左好多書,,
返屋企..又俾mami鬧
..
原來煲湯係10:30熄..唔係2:00熄..
日日刀係係道玩電腦..功課刀未做過..
又要趕工做功課喇
.........
byebye