H5wing2 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
beebeebeebeebeeeeebb...z
我 的 資 料

暱稱: 吳wing 2
性別: 女
國家: 香港
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
2008-07-16
2008-07-10
2008-06-30
2008-06-23
2008-06-21
日 誌 分 類
全部 (195)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 195
留言總數: 92
今日人氣: 43
累積人氣: 3981
RSS Feed
2007 年 9 月 10 日  星期一   晴天
2007-09-10

你知我興咩..吾洗講啦
吾知就自己棟高床版諗清楚!
仲有咩可以同你講..好多..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

第1:
星期6同你行左甘耐
你有冇理過我呀!
你明知好多時都係因為部電腦而嘈
你仲要比機會我同你嘈!

第2:
你自己行行行行行.有冇理過我
好彩我識行啫..如果吾係我企喺街on99牙

第3:
陪左你成個星期6仲吾夠
仲要整電腦整成日
邊個話星期61定要出黎呀!
邊個話吾中2我星期6同fd出街呀!
bullshit!!!

第4:
吾撚聽電話
你好撚忙牙

你永遠覺得你係你我係我..你5中2我乜我就應該聽..我吾中2你乜你就吾理!!甘你吾好同我話改啦!!吾好話會變啦!1個星期我有幾多日出黎搵你!!你心照啦..我吾搵你你吾玩電腦!!同你嘈10次9次都係為左部電腦..你吾係吾知ga..你sms同我講過d1..吾係要我sd番比你睇牙ma..你做吾出你吾好講!吾好比希望我!到頭來又要失望!你覺得好好玩咩?我要理你感受..我要吞聲忍氣..要為你乜都要變..你呢?你為我做過d乜呀?我寫左10張紙比你..你有幾多樣做到呀?我幫你答丫! 1張都冇呀!!!!你係愛我呀!!!好好好好好好好好好好好好好好好好好好愛呀!!!甘又點呀?你做左d咩出黎呀???同我講嘅根本全部都係廢話...你有做過咩?你有改過咩?你有變過咩?我次次都諗借口比機會你!!你有珍惜過咩??上1次我覺得你1定會做到..你咪又係冇變過...吾好嘥氣啦..我發甘多次脾氣..你有緊張過咩?你有氹過我咩?你有認真諗過咩?你冇呀!!!!!!你有諗過我感受咩??你淨係諗你自己!!!

你吾中2我講阿仁丫ma..我就講比你聽!!
我寧願同番佢1齊呀!!到最後佢真係再花心呀!!我都係覺得自己蠢呀!!!我吾會覺得自己攞黎賤呀!!吾會覺得自己cheap過隻雞呀!!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

到最後..我真係覺得自己錯撚晒!!

朋友:我吾應該重色輕友..
吾應該寧願見佢都吾搵你地..
對不起!!!!!!!

家人:我吾應該絫左見多陣而吾番屋企
對不起!!!!

自己:我吾應該比甘多次無謂嘅機會佢

方生:我吾應該比甘多機會你

 

 

但都感謝甘多位曾經聽我'腎'過..
發過脾氣..安慰過..鬧過我嘅人!
無你地我吾識長大!!


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 H5wing2 的日誌)


劉+蚊.... 於 2007-09-10 11:22 PM 發表:
我電話未係:60300972 lo~!!
我而家讀緊中5呀~你呢....?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Alicenineki 於 2007-09-10 06:17 PM 發表:
heY*
路過滴..
cm for you~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]