我:如果每次嗌交個心就傷心1次 甘個心幾時會會傷透?? kaman話:好問題!我點撚知呀? 我:大家都女人ma.. kaman:好彩我個男人對我都吾差! 我無言 .......
吾好再問我放學去邊 我冇訂去要番去等番工 吾好再問我放工去邊玩 我吾去玩我番屋企沖涼訓覺 吾好問我幾時得閒出黎玩 我吾玩我以後都吾玩 吾好再叫我睇住你地個個跳制 我就為左番工乜都吾玩 好嬲好嬲好嬲好嬲!!!!! 我吾係以前個吳扔 吳玩吾會死吾會癲呀 !!