吳穎穎*}
我地都好耐冇傾過電話啦!
我地都好耐冇一齊傾計啦!
我地都好耐冇一齊行街啦!
有陣時,真係幾掛住你以前1見到我,
就拉住我,係咁雞啄吾斷既感覺,,
其實,
我地係咪生疏左呢?
有陣時,,打比你,,
好似大家既話題都少左咁!
我真係希望,,
我同你之情果份友誼由始至終都冇變啦!
*************************************
我冇阿迪諗野諗得咁成熟,,
不過我覺得有陣時對自己男朋友
過份遷就都吾係咁好,,,
我希望*見到你同你寶貝1齊係
真係開心 , 幸福!
至少你地吾洗打晒交先啦!