㈤丁儍妹遊石灘 *^v^*
眞糸恏笑呀! KIKI ga 髙跟鞋葮缯勒 誐們⑸丁友9係佦灘渡誑敲另﹄隻 另ー隻卻癡死曬 我哋槎唔茤敲袏絆個鐘..都未成功囖
HAHA0Tang
暱稱: Ching_燒賣(=
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
who knows ?
傻子與瘋子
倏然
善忘
自已?
文章分類
全部 (171)
*蟹柳* (95)
*章魚丸* (4)
未分類 (72)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 171
留言總數: 270
今日人氣: 5
累積人氣: 11593
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 9 月 2 日  星期四   晴天


有d嘢..真系唔到我地想點就點噶!>w< 鬱悶 分類: *蟹柳*

岩岩睇到佢地寫噶日誌...

全部都系好唔開心ga...

搞到我宜家都覺得眼前好灰T^T

點解會甘ge. 呢??

唔通...勾起左我藏在心ga回憶啦..??

 

呀Sxxxx 寫噶..

友誼..??

我果陣先會認真甘正視喱個問題...

再惗惗..邊個系我噶fd呢..??

唔系靜系玩果只...

系福禍同當果只..

我真系數唔出有幾個:(

宜家先知..

原來、我系甘孤獨噶...

 

見到呀Sxxxxx 果個...

愛情...???

呵呵...

我都唔敢再發咩白日夢了...

我噶演技唔好...冇資格演喱場戲..

放膽去追求自己可能會擁有噶幸福??

呵呵..米講笑啦、

我自認,都唔系一個百分百專一噶人..

又點有資格話中意人呢...

又憑咩話要去追求自己噶幸福呀...

費事...傷人害己啦!!

你地話我自負好,話我自信低都好...

我唔會再去介意其他人對我噶睇法啦!!

只要....

佢開心...我身邊噶人都開心....

甘,我就覺得幸福噶啦!!

[雖然李句話好假...但系,真系我噶真心...你地信唔信都好...]

有d嘢就系甘噶啦...

你中意我...我卻唔中意你..;

我中意你...你卻唔中意我..;

一齊噶...都未必互相中意...;

中意噶...又未必一齊...

 

岩岩見到你地....系我facebook留言...

笑多d..

+oil..

之類噶...

我喊了...

宜家真系喊緊了...

我好憎自己...

點解天生就甘中意..

點解會甘感性!!

kayi話...

冇事過唔到噶...

嗯,

我之前都甘認為...

如果,今次我真系過到...

甘就真系太感謝主了!!

我要努力努力努力努力努力努力!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Miss Ng 今日教我地..

見到人首先要..

之後就要我地對隔離笑笑...

我先知..

原來, 笑 都系一門好高深噶學問噶...

原來, 我已經唔記得左點樣去笑..去表達自己...

 

我要相信自己!!!!!!!!!!!!!!!!!

我系得噶!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

一定得!!!!!!!!!!!!!!!

 

                                                                        by燒賣=】






訪客留言 (返回 HAHA0Tang 的日誌)


loving_TOO 於 2010-09-03 07:58 PM 發表:
笑多d~加油啦~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我要變得好似你甘hapi !:>
Posted at 2010-09-04 12:14 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Tiffanymui 於 2010-09-03 06:28 PM 發表:
你得ge;)
有時唔好咁灰啦..
好次我咁kaikai地味過咗一日佢囉xddd
comment:)
+油..十卜你哦=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你識左我甘耐...
你都知我份人系甘灰噶..
其實我都試過向好方面惗噶...
但,始終失敗T^T
 
不過我會好好好努力噶啦!!
希望你唔會失望La!
Posted at 2010-09-04 12:19 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Squarebaby 於 2010-09-03 06:24 PM 發表:
我發覺其實我自己都唔識笑,常常掛着笑臉的並不是我,只是一塊面具
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

原來..你都系噶...
我以為得我系甘寂寞噶tim..T^T
不過我會儘量令自己忙d..
冇時間惗d唔開心噶嘢噶!!
我地要努力呀!!
Posted at 2010-09-04 12:12 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yinG123_hh 於 2010-09-03 04:14 PM 發表:
你一定得咖;>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯!
我會努力噶>c<
Posted at 2010-09-04 12:13 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Rainieun1 於 2010-09-03 12:35 AM 發表:
just be happy(:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

I will try best XD
 
Hope all will be fine la..
Posted at 2010-09-03 12:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]