真系好唔開心lor.....
我系嬲自己...
你地唔好誤會...
點解 我寫字甘樣衰..
如果唔系...就唔會....
點解 我記性甘差...
搏命寫錯字..
真系好大挫折>w<\\\\\
一睇,
我真系好嬲好嬲!!!!!!
或者,佢先系岩....
可能系我太馬虎掛...
我下次一定要9字頭!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
哼哼..!我要打敗今日噶自己
我要努力努力努力!!!!!
我發覺世事好奇妙...
就好似我地甘...
by燒賣