金日超開心呀!!
朝早去左唱K喇
雖然我地唱的麻麻..
甚至走音
但系,當我地聽到其他K房噶人唱..
我地先發覺自己唱得已經算好ok噶啦!
HaHa
之後我地就去左影貼紙相...
我好樣衰呀!T^T
only me 姐..哈!
之後我地就櫻桃街公園玩
哇!!
重拾久違噶童真呀!
蛤蛤、、、
捉雞腳..紅綠燈..同埋傾左少少關於邊個邊個噶嘢..
雖然d遊戲系有D babyish..
但系我地都好開心..好似融入翻童年噶時候..
我地見到一個好可愛好得意噶小BB呀!!
你地可以去相簿睇睇噶>w<\\\\
玩左9個鐘
雖然好累..
但系都超級超級超級hapi呀!! :)
有關金日噶相
已經去左相簿 26-9-10 度喇~
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
天青色等煙雨
而我在等ni
by燒賣
|