| «‹ July 2022 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2010 年 10 月 2 日 星期六  |
| 哭了..這次哭得收不住了..T^T |
分類: *蟹柳* |
BBQ
本來很開心很開心..
雖然
對著整片大海
都會惗起以前..
到左晚黑...
某某播 蒲公英的約定
我一邊唱住唱住
眼淚搏命甘流..
我認,
我系..弱者
我系,.失敗者
我系..未能徹底忘記你
我系..仲掛住以前
我系..仲會惗起你
但系,喱D只系for我孤單噶時候
但系,我以後有佢地陪住我
so唔會再孤單一個=]
多謝曬!!
其實,上面噶嘢
唔系靜系for一個人..
系for我噶所有朋友噶:)
況且
我聽 蒲公英的約定時
唔單單惗起佢
仲有你噶,佢噶,佢噶,佢噶,我噶我噶我噶XD
哈哈、
可能我真系太過感性了掛..
原來...
好多嘢都不如我地惗噶甘..
哈哈、
知心噶朋友
愛死你地喇>v<\\\\
YOYOYOYO !!
我覺得自己宜家噶生活好有色彩呀!
不過就似乎太過忙了
都冇咩時間溫習了..
睇黎
我要好好安排時間了
唔可以荒廢學業噶記住!
PS.
某某..
其實你講果句時..
我真系唔知點應你好,,
因為我唔知自己噶心到底系點惗,,
我驚選擇錯..
我真系好驚好驚再錯,,
冇錯..
你系對我好好,,
就系因為甘,,
所以我要避開你..
呵呵...我真系好懦弱
系嘛,,,
-----------------------------------------------------------------------------
姐不是想你
只是在練寂寞
by燒賣
|
|
|
其實我一睇,就係覺得cherry你叫緊我-_- haha,be happy
p.s 蒲公英的約定係堅係好好聽:)
|
網主回覆
yoyo你系be smile窩- -
我系要be happy=] Posted at 2010-10-08 11:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx:) Posted at 2010-10-04 01:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|