如果單身=貴族....
甘我宜家開始,
再變翻貴族啦=]
但系,
點解呢...
個心有D唔舒服...
始終
系一個階段噶結束..
新階段噶開始..
不過、
我系邊個啊..
cherry tang 啊嘛!!
所以,
我系天不怕地不怕
唯一怕成績差,比人屈&孤立噶Cherry Tang啊嘛!!:)
我相信自己會習慣噶!!
我唔系講過話、
凡事都要笑住行落去啊嘛:)
所以,
唔好再為任何嘢留戀
先系保護自己噶最佳方法
雖然,
系喱段感情中...
我地都投放左唔少心機去經營、
甚至錢...
但系
或者...
一開始
你噶感覺
我噶選擇
都已經斷定左系錯噶...
雖然甘,
起碼
我地都有過好開心好值得紀念噶時間
多謝你
多謝你陪左我差唔多一個月噶時間...
原來我還會傷心
還會哭的..
就算幾傷心
都唔可以再系人地面前喊
系冇人會同情你噶!!
只會覺得你系個可憐噶孩子..
by燒賣
|