㈤丁儍妹遊石灘 *^v^*
眞糸恏笑呀! KIKI ga 髙跟鞋葮缯勒 誐們⑸丁友9係佦灘渡誑敲另﹄隻 另ー隻卻癡死曬 我哋槎唔茤敲袏絆個鐘..都未成功囖
HAHA0Tang
暱稱: Ching_燒賣(=
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
who knows ?
傻子與瘋子
倏然
善忘
自已?
文章分類
全部 (171)
*蟹柳* (95)
*章魚丸* (4)
未分類 (72)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 171
留言總數: 270
今日人氣: 60
累積人氣: 11485
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 11 月 4 日  星期四   晴天


單身、貴族? 分類: *章魚丸*

如果單身=貴族....

甘我宜家開始,

再變翻貴族啦=]

 

但系,

點解呢...

個心有D唔舒服...

始終

系一個階段噶結束..

新階段噶開始..

不過、

我系邊個啊..

cherry tang 啊嘛!!

所以,

我系天不怕地不怕

唯一怕成績差,比人屈&孤立噶Cherry Tang啊嘛!!:)

我相信自己會習慣噶!!

 

我唔系講過話、

凡事都要笑住行落去啊嘛:)

所以,

唔好再為任何嘢留戀

先系保護自己噶最佳方法

 

雖然,

系喱段感情中...

我地都投放左唔少心機去經營、

甚至錢...

但系

或者...

一開始

你噶感覺

我噶選擇

都已經斷定左系錯噶...

雖然甘,

起碼

我地都有過好開心好值得紀念噶時間

多謝你

多謝你陪左我差唔多一個月噶時間...

 

原來我還會傷心

還會哭的..

就算幾傷心

都唔可以再系人地面前喊

系冇人會同情你噶!!

只會覺得你系個可憐噶孩子..

 

by燒賣






訪客留言 (返回 HAHA0Tang 的日誌)


Rainieun1 於 2010-11-05 03:26 PM 發表:
cm;just be happy(:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯、
我都儘量儘量=]
Posted at 2010-11-05 11:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



程 於 2010-11-05 09:14 AM 發表:
你之前又話你有就會同我講, 都唔守承諾既?!
點都好, 希望你都開開心心啦...;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都希望自己開開心心啦=]
Posted at 2010-11-05 11:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lymfans_sc 於 2010-11-04 11:13 PM 發表:
be hapi=]p
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯
THX
Posted at 2010-11-05 11:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]