㈤丁儍妹遊石灘 *^v^*
眞糸恏笑呀! KIKI ga 髙跟鞋葮缯勒 誐們⑸丁友9係佦灘渡誑敲另﹄隻 另ー隻卻癡死曬 我哋槎唔茤敲袏絆個鐘..都未成功囖
HAHA0Tang
暱稱: Ching_燒賣(=
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
who knows ?
傻子與瘋子
倏然
善忘
自已?
文章分類
全部 (171)
*蟹柳* (95)
*章魚丸* (4)
未分類 (72)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 171
留言總數: 270
今日人氣: 11
累積人氣: 11599
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 11 月 26 日  星期五   晴天


雖然有獎牌...但系.... 分類: *蟹柳*

金日sportsday [heat]...

超累啊..

 

去左跳遠..

點知越跳越差..

第2次竟然踩界..

我真系好唔容許自己再犯喱D錯a!

我好嬲自己、

點解會甘!?;;

雖然最後都有金牌...

但系我真系唔滿意..

 

之後就去400m初賽

好彩晉升到Final:)

但系..

我點解一開始甘緊張呢!

點解一開始就甘快

搞到最後抽筋!?

 

中午就跑200m初賽

都系由小組第一晉升Final

 

之後再去1500m

成績真系好差好差...

我下年要同你地博過!>v<\\

 

總共抽左3次筋...

點解!?

點解會有甘噶情況..;;

我唔要我Final再抽筋啊..!

唔容許唔容許!

cherry tang加油啦!

要對自己要求高!

 

之後就同donedone kelly kary去食嘢、

好開心啊!

朱古力朱古力.:)

流口水魯*v*

大家快D請我食朱古力啦=]

但系...

有D嘢我地心照、

FD子嘛、

唔使多講啦'''

 

 

之後就翻左補習社

其實系去玩噶、

我地玩紙飛機=]

我穩到自己噶童真啦xd

HOHO..

但系就比kary話我低能咯乜料-0-

明明你低能過我...

 

本來我地金日應該好好好開心噶..

但系、

某D原因;

好多人唔開心、

甚至喊..

[其實我都有噶..唉!!!]

 

算!

總之無論點都好..

我要噶系毅力。

系堅持。

一刻都唔可以放棄、!

仲有..

FD子們丫...

唔好甘sad啦..

凡事有我地陪你地噶!

我地應該正面D =]

好啦、

大家Final add oil la

All will be fine,am I right...??

 

 

燒賣=]






訪客留言 (返回 HAHA0Tang 的日誌)


siuming1314 於 2010-11-28 11:50 PM 發表:
加油:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=]
Posted at 2010-12-01 10:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



程 於 2010-11-27 08:57 AM 發表:
係你低能囉, 我一d都唔囉~
everything will be okay soon;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你低能D lor好冇..
嗯、一切會好..
Posted at 2010-11-27 02:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Squarebaby 於 2010-11-27 07:43 AM 發表:
加油=D
btw..你系米講緊我...?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯、
我地一齊加油!=]
凡事都有fd子們陪你噶!
Posted at 2010-11-27 02:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kongDom 於 2010-11-26 10:29 PM 發表:
c0mm3nt:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=D
Posted at 2010-11-27 02:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]