| «‹ July 2022 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2011 年 2 月 16 日 星期三  |
| Inter School Athletics Championship |
分類: *蟹柳* |
今日成日都系運動場過-0-
朝早100m
跑跑下又抽筋..
唉!
我都唔知自己點解可以甘差!><
但系我估冇可能噶!
點會甘..
好唔開心lor
或者,,
惗清楚了..
或者我系時候放棄跑步了..
越跑越差..
到下午噶4x400了..
Jenny,,
你差果步可能系我拖累左..
sor呀..
不過好彩都入到final!
甘我地Final加油啦!
Kitty快D好翻啦xd
Noel加油!我地下次狀態要好DDDD
Final...Final了..
放棄..??還是努力呢..??
我真系覺得好累了
又開始厭世了>,<
主..
接我走好嘛..??
BY CHERRY TANG
|
網主回覆
嗯嗯
多謝啊:) Posted at 2011-02-23 09:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
少少苦楚等於激勵! 未失敗過點接近成功呢! 你同自己講.要比上次跑得更好. 你就咁樣做目標. 你會成功的.加油!
|
網主回覆
但系我真系越跑越差..
我都有比機會自己、
可惜自己唔爭氣.. Posted at 2011-02-18 12:48 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
不要放棄:( 放棄了就什麼都沒有了;( 把一切交給上帝吧=)
|
網主回覆
我有試過
但系一次又一次噶失敗
已經證明左自己系有幾多實力噶.. Posted at 2011-02-18 12:50 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|