神早同丸~貓返學實在太趕~
班主任堂~唱歌歌肥彬點我唱=.=shit! 世史 聽故仔~
2堂econ 好專心睇銀紙 kk有1張離家拉瓜既500萬鈔票=.=值港紙約5蚊 一碟腸粉=.=...
英文堂 終於比女魔頭點我做野..geog~聽書
不過越聽越唔舒服我好似奶左野咁
lunch同喪謙~健去4眼佬食~聽周公講鬼故=.=~
maths 做做做
中文 同小丸打交吼 打中佢手指=v=痛死lu yoyo
小丸太笨喇 連自己個樽都認唔到
放學~獨自在路邊街角冷風吹醒~
一返到去 即訓 9點醒 on唔到msn
比我搵到第2個方法on@@~
同貓~謙msn陣
今日係咁先=v=~!!!!
|