今日訓到12點先起身 可能夜訓.. 跟住msn咁 約埋謙同強去kf打機 2點半會合..朝早好似冇乜食野咁.. 去到鈴木探下波仔咁 叫左2杯咖啡又坐幾粒鐘 阿強就5點去左睇醫院 我就同謙繼續打 7點走 發覺落緊雨 細細地唔緊要 行返去 但行到一半 d雨已經落到最高峰 全身濕哂..唯有跑上去 跑完上去 去到巴士總站 居然停雨 個天咁樣玩我.. 返到屋企 即沖涼 成身濕哂 第一次有呢個感覺 企唔穩 差d跪左係度 個頭勁暈 暈呀暈 又想嘔 又冇力 好辛苦