今天本來約左喪謙跑步 可惜冇跑到 4點半謙 強 放學 約埋旭仔 落葵芳打機 係新地坊hi tea 又食公司治 比旭仔感染左-.- 陳東都黎埋 ..不過佢一陣就走左 又有拍拖 阿強打到7點幾就走 我地就8點閃人 當我行到下葵時 居然又撞返上次果個女仔 我唔識佢 但佢知我咩名 真神奇 原來係識海杰同李萍 但李萍同我冇乜2句 ...越諗越神奇.. 終於比我知佢咩名喇-_-...又係叫阿魚..仲知埋真名 真係第一次咁樣講野法..跟住返屋企msn 四人幫..希..同埋謙~!