今天約左喪謙跑步
買左2份3文治 食完更衣室打機
咁都撞到校工明仔 佢又係跑步 不過佢就走喇
我地就跑 估唔到咁曬 跑左半粒鐘要抖下飲水
跟住再跑 跑左8k 跟住做下體能循環 循左60下就走
去打機 大麻成都黎埋~佢打到4點3走左
我地去日昇食車仔麵 好耐冇見呢位老闆娘 仲記得我地
當然幫襯返佢d飲品 過無耐 阿德黎埋 阿成又返黎
打jump爆 痴線的...打到6點走哂
得返我同謙~跟住打到7點幾走人
返屋企食飯..聽日又係要食飯
lunch同旭仔 謙..hi tea慶祝生日
dinner 同一堆人食飯慶祝生日....
真搞笑
|