今日同阿德偷懶=_=
下午就落一落葵興~係棉紡圍撞到nicole
真係他鄉遇故知 哈哈
去銀行整d野 點知星期5先整得
咁就等星期5吧 輕鬆一下 hi個tea
美心快餐 一坐就2粒幾鐘 打下機聽下歌咁
跟住就過6點半葵芳等阿謙喇 撞到冠文 真係勁耐冇見 仲有阿鎏-_-
等謙哥等到成7點幾 一齊搵野食~~
去左德益食煲仔飯..燒到個底窿哂..d味勁苦
至於杯青蘋果綠茶 一上枱真係幾青下 一飲 太甜..
食完去林士德打機 到十一點 就返左屋企..
開始分唔清胃痛 肚痛定肚餓..食完好似冇食咁 食唔食都咁辛苦
落花有意 流水無情 今日我up左好多次.......
|