今天同謙~5點食下午茶 西多
跟住轉去m記打機~~
賜官也巧合到來 哈哈 緣份真係緣份
明明食左野 但點解食胃痛 手軟腳軟
就算係咁大啖換氣 都好似冇用..感覺似乎前所未有..
拿拿聲拎d野返屋企 食野..但食完 個感覺都係冇變 哈哈
真係冇哂胃口 整返粒胃藥 又係咁..
但都冇計 決定左要跑步都一定要去 9點開始跑
頭十分鐘要集中精神先跑到 死死氣地都跑左45分鐘
但腳板就痛到仆街 返到去沖完涼
坐陣玩電腦聽歌咁 開門比家人時
一企起身 對腳就軟左 跪係度 哈哈 好彩冇人睇到
......................
|