昨晚3粒鐘都訓唔到-_-係咁輾轉反側
個胃就好似萬馬奔騰..天崩地裂..波濤起伏
覺得真係死左呇n過
今天起身阿貓約唱k 不過少人 取消
oneal成堆叫我睇戲 爆粗band友 我又冇去
仲諗住叫阿強睇爆粗band友 唉...
3點出門口 慢慢坐34落荃灣 食埋吉野家4點
諗住食住等..阿強兄都未覆
心諗 都係算吧 打比oneal 真係好耐冇見-_-
行左陣 都知個胃又黎 心諗個飯食左半粒鐘都冇 係餓定痛緊?
買m記去海旁度..係吉之島見到iris同amy~冇見一排 大個左
跟住強哥就打黎正式甩底 哈哈-_-
7點返屋企 放低野 落m記搵賜官吹水
吹到8點幾就走人 返屋企食完飯 突然個胃又有果種感覺..
|