講返起26號 本來就放假既 計劃好哂幾點跑步 幾點走果d
點鬼知死仔旭又冇去返工 齊齊off 仲拉埋我去補習班幫手
賺下外快仔~30蚊粒鐘 幾過癮 不過就幾煩 細路教極唔聽
肥仔比人鬧到喊-_-不過就比我識到位朋友 哈哈 真有緣
3點幾坐到8點鐘就走人 陪旭仔陪到9點 又睇住肥仔比人鬧到喊
搞到9點 旭仔去打機 我上東村搵賜官同肥財子
落葵芳食米線 食完再逛陣 等埋海狗黎~
係天晶坐-_- 坐完去地鐵站 有痴線佬 係咁算咁鬧人
坐小巴上返東村 買酒+蛋糕去12座坐 撞到阿界同金鈮佢地
肥財子生日快樂 食完蛋糕子 就玩誠實-_-我真係冇野比人問 哈哈
中途sms都好耐下 12點幾先sd完~ 玩玩下成點鐘先走人~
返到去訓唔到囉頂..2點訓到4點半又醒返 一醒就到第2朝
仲諗緊訓唔訓好呢 個腦不停咁諗野..........
|