星期6 返工前 同希姐傾個電話先 講下近況.. 跟住就回去返工~時間都ok易過 得閒又sms下咁 食左個盅頭飯 唔乾淨=.= 收工前 ray哥請我豬柳蛋包 上倉汁貨同玩肥貓 十點走人 講電話 本來搭37 點知見有車又走去上地鐵 真夠無聊 葵芳搵旭仔放狗 見識好多狗 d狗仲熱情過d人 傾電話時成日攬住我 真係好過癮 搞搞下成點鐘先走 sms到2點就訓埋~~哈哈 估唔到有人以為我係壞學生@@ 估唔到今日個伯伯會因為我樣老實而幫我買手指 估唔到又有人認得出我係少年蘇永康..