今日做野本來都幾頹下 但做做下又慣返 都做到唔錯 夜晚又頹返 差唔多一個月喇 冇謂繼續咁落去 不過真係好難控制 成個人都勁累 仲要搬野-_- 唉 都唔知點咁...收工出葵芳等旭仔 見到winnie~ 跟住自己去地鐵站食野 食完係葵廣撞到阿東 講左好多野-_- 跟住先搵旭仔 拿拿聲傾完送佢去樓下 佢放狗 我返屋企 返到食下野 抖下又訓喇...