今日 測中文同世史~~同喪源返學~早左 同周公果d溫世史 跟住測中文 一開波 應該得既~跟住歷史 係咁吹水 吹左頁幾紙 希望合格啦~~
放學同喪源喪謙肥財係學校門口吹左陣水~~決定返屋企換3 出荃灣唱k 樓下撞到馬仔班死仔~~跟住出荃灣唱k直落4點 唱左勁多歌..追..beyond..下次不敢~endless rain都唱埋=.=唱到把聲沙哂 跟住係荃灣鳩行左陣=.=去教堂鳩坐 鋤d~~叫埋hei姐出黎打機~~打到7點到 同hei姐行到大窩口 係咁吹水 hei姐返屋企先 3條友係大窩口周圍行 最後同喪源去金龍食~喪謙上石圍角~~個焗海鮮飯越食越想嘔..跟住等埋阿潮到 返悅來打機 叫埋喪謙~~打到十點幾 返屋企 落雨..巴士上..搞gap 返到去沖涼訓覺..
|