今日訓到十一點幾起身 呆坐電腦面前~~西炳 西俊話打波~冇去 跟住約喪源 喪謙 潮吹出街 我同潮吹 喪源去左葵芳新地坊食飯先~~等埋喪謙黎食~~見到豬潤=.=幾型 跟住肥財又話黎 點左佢去葵芳 跟住我地走去葵興 佢又快過我地去葵興=.=諗住去葵興拎相 點知冇開!!跟住5條木咀係車站度鳩企 爭搭咩車落荃灣 最後搭左89b落大窩口 再行去悅來打機~我同喪謙打吞食街機..肥財跟~最後都死哂 跟住同喪源打3d果個唔知乜鬼 幾好玩 源輸左 同潮吹打 比佢炒 肥財同喪謙打高達 跟住5條友又玩捉錯處 過哂廿關就玩完 好搵笨~~打到6點幾 大家都肚餓 要搵野食喇 打比seren 冇聽即係開緊工 搵左bon仔果邊先 佢整緊麥樂會~跟住去哈仔搵seren 喪謙同肥財出手 我地3個係公園鳩坐 等左一陣 拎左勁多野食出黎 哈哈 好似賊仔咁-.-7點半 肥財走佬 我地4個搭98返屋企先
返到去 同喪源 喪謙msn吹水 又落葵芳 叫埋潮吹落去 喪謙話想打波 不過同喪源買左手卷食先 4個去日昇坐 食手卷 飲野 吹水 跟住喪謙打波 seren係隔離場 喪源又落場 放低哂d野比我同潮吹拎 用一招化整為零~~掂!!打到11點 走佬 4條友行西村返屋企 喪謙搞到我想學打鼓~~送到佢樓下 3條友行超恐怖既路 但我地唔覺恐怖-.-喪源d歌超掂 -.-跟住同潮吹去7仔買野食返屋企~~打日記
|