今日訓到好晏 成點幾先起身 一起身刷完牙果d 搵野食 得返一碗粥!!!!shit 早餐+午餐係咁上下 食左碌繽紛樂~~玩下電腦咁 同小杰杰msn 又收到風~~邊個憎邊個 又係果句 笑望人生路 愛恨最深~~跟住小杰杰話悶 出去打波 經過一番爭扎 終於係3點20分出左門口~~去到 3.30分 冇錯睇 係約左3.30 但點解冇人呢??打比肥財同小杰杰 兩條契弟仲係屋企鳩坐!!!跟住係運動場上面呆坐 聽歌~~無間道 坐左半粒幾鐘 上返新場 原來慶文慶武都係度打緊 但我睇唔到-.- 過左一陣 小杰杰到~~ 佢地3對3 我係度鳩企 跟住肥財黎埋 同佢白白痴痴咁交下波 跟住我又落下場咁 雖然唔多識玩 不過都試下 同慶文兄弟一隊 輸左 5好怪我 冇心的~跟住去隔離空場射下 跟住佢地打波 我聽歌 5點半 小杰杰因傷早走~
3個人去葵廣 我買手卷 佢地上去買野飲 去日昇坐 吹水 小杰杰發表下 有仔冇女 有女冇仔既時候 我當然有仔冇女啦 每奉佳節 倍感空虛~/.\.....跟住去睇下碟~~再買手卷去露天廣場坐 播我的最愛-------------無間道 坐到 7點幾 搭小巴走 坐單行好似特別正咁~唔理搭咩車 一個人坐最好~~跟住返屋企 老豆未返 未開飯 我食左先-.-跟住玩個bb咁~~咁就一日~~~~~~~~~~~~~
|