今日又訓到11點半比katty個sms嘈醒 早知唔用林海峰d鈴聲=.= 繼續訓到1點半~~病左 又係食粥 今日仲要咳 小杰杰話去圖書館 陪下佢囉 跟住同周公傾電話 傾左半粒幾鐘~~跟住換衫 整頭 3點3 見小杰杰仲未出門口 坐多陣 msn叫下佢 仲話等多陣 3點半臨出門口打個電話比佢 仆你個臭街 取消!!??我搞掂哂同我講取消??好多人搵你??屌你老尾!!!洗唔洗咁忙呀屎忽鬼 好彩我未去姐~唔係我又好似肥財咁鳩等半粒鐘 跟住返屋企 ~~掃興~心淡 搵喪源掃苦!!潮吹又去左深水埗打機~~去喪源去左陣~跟住4.30同佢落葵興~
4點30出門口~~每日都係行2樓公園落 返學出街都係果度行樓梯 風雨不改~~去到2樓公園~見到d妹妹仔~足球當排球 仲要好狠咁講=.=不過好鬼得意 特別肥肥地果個 ha~難怪杰咁鐘意10歲以下既妹妹仔 跟住同喪源去葵興拎相 影出黎個樣好狠-.-冇野做 潮吹有排先到 同喪源去圖書館行 睇女=.=見到冠文同葉健生~比佢見到我地睇女-.- 睇下睇下到5點幾 去萬寧買下朱古力~糖 喪源買酸糖=.=係街周圍企 睇貓貓狗狗~跟住等潮吹 等唔切 入左間餐廳先 食楊州炒飯 超難食 去新地坊食好過 喪源食四寶飯 又係難食 仲要食30蚊~不過果度間有個推銷啤酒既令女 幾令下 等埋潮吹過黎食野 睇女 得我覺得佢索!?唔識貨-.- 食完去隔離吉串魚蛋消化下~再買糖 潮吹又買潮吹糖 佢2條友話難食-.- 我又食下 差左d 跟住3條友行上葵盛 去12座樓下坐 坐到9點幾先返去~
返到去 沖涼~dl x-japan既the last live~~
|