琴晚2點先訓~o~訓到1點 喪謙話打機~但喪源未醒 我地又要剪頭髮 所以遲d 等到3點幾 12座等潮吹同喪源 潮吹又遲到-.- 跟住落葵芳金潮食飯~全間野得我地食 比潮吹包左5分鐘 間野d野食唔錯 跟住飲埋野~ 跟住上葵廣睇下邊間剪頭髮好 最後去左荃灣~ 地鐵站見到肥財 跟住3人又話去idea剪 點知去隔離間阿叔-.- 未入去已經想笑 入到去 我洗頭先 阿嬸-.- 超想笑..點解我會同喪源入呢間
跟住黎左個金毛獅王幫我剪 剪得超快 剪完就幫源剪 源要剷的水 獅王居然用剪刀幫佢剷 超掂 剪完再幫我吹頭 gel頭 好勁!落臘溝埋硬gel gel完再噴 個頭 十號風球都吹唔郁 剪完
跟住去左金禾打機 潮吹同喪源2個渣車~幾好 跟住玩龍珠 喪源幾勁~潮吹屈機-.- 玩左一陣 豆打黎求救 話隻狗就死 非借錢不可-.-開頭以為佢吹水 又話要百幾 鬼有咩 跟住繼續打 玩下車 有小小進步 潮吹又係第1 我第4 玩完走 出左city既藥房撞到阿豆 揹住個斜袋 入面就係一隻狗仔喇 講到好慘咁 我都想幫 但冇錢..跟住隻龜行埋黎問我地做咩 豆解釋 隻龜就好串咁講 睇私家冇成千都唔得啦~~好彩豆問教會d人借左 不斷籌旗~源又借 潮又借 但我借唔到
跟住陪佢地去埋獸醫度 果陣都9點喇-.-野又未食 係麵包店度食 唉 3蚊 又一餐 如果唔係撞到阿豆-.-e家係新地坊食緊鐵板........跟獸醫果度...喪源要做擔保人 有咩野佢咩哂-.-鬼叫你最大
中途有條友隻狗痾左屎-.-勁臭 我地3個忍唔住 出左去 係咁影相 源入去陪阿豆睇醫生 最後 400$ 吊鹽水一晚 搞到十點幾 係咪玩我地???咁都比我地撞到阿豆!!! 早知打多2鋪機先去啦!!!! 跟住同潮吹~源 搭98返去~
|