琴晚玩到3點幾....訓醒就2點幾 玩左陣電腦 同喪謙msn sd左套the last live比佢~~玩到4點幾 頭勁痛~~又肚餓 最好訓覺 聽下歌 越聽越痛-.- 5點先訓到-.- 訓到7點 個頭仲痛..食小小野 就食藥 跟住8點就落葵芳搵豬西~西俊同喪源 7仔等 跟住去埋天橋搵埋王高丸~上好運食野 食完去球場 好多人 上新場 佢地3個打波 見到沙sir ~~~佢地打波 我同喪源係咁搵人落黎 冇人肯落-.- 搵潮吹~佢地打完就上日昇坐~潮吹又話黎左..又話打機..比喪源點左落黎 最後佢自己打~~跟住去睇運動d野~跟住去地鐵站果邊既一間賣牛雜果度 食野 我食左串牛雜 唔識死 咩醬都落-.-最死火就係落左wasabi..最多wasabi果下 攻到..真係 眼水都出埋 去7仔買0茶~返到去 佢地3個鬥食辣-.- 1個字 kai 一開波 高丸已經頂唔到 包菊花茶就咁飲哂~最後食剩2舊-.- 豬西同西俊去ok含冰-.-1個字 膠 跟住高丸走先~送埋西俊搭巴士~豬西又走~我同喪源行上善德果邊..又恐怖 又多臭飛~不過都冇咩野 返到去 沖涼~~玩電腦~~
|