今日 周公買衫 冇去 喪源話晨操 大家未訓醒 跟住4點同源 肥財去葵芳 終於交左2個月既電話費..跟住去金潮食野~食左5點幾~落大窩口 玩到9點 走~喪源打黎話去金龍~陪潮吹食野~食到10幾 走~7仔食雪糕~聽朝晨操~
返到屋企 沖完涼 一開msn 唔知咩事 周公個訊息--咩咩呂幸明果d~比人邀左入去msn~西俊又玩-.-西炳on左 玩埋~3條友仔圍我-.-玩到十一點幾~~~係度發下夢~~~