今日約左喪源~潮吹晨操 7點半就起左身 8點幾落樓下等佢地 跟住食波羅包-.-然後再行路落大窩口 去到悅來~未開門 等左陣 去百佳買野飲~再返悅來 等唔切 去金禾~佢地玩龍珠 我玩左陣鐵拳~跟住睇潮吹渣頭d 玩到11點~落到green box唱k 45$一條友~o~唱左好多歌~本來唱到1.45分就要走 潮吹又吹水 話比左1蚊貼士 唱多1粒鐘~最後2點幾先走 門口撞到阿鼠@@ 跟住3條友去圖書館借書~一人兩本古龍小說~跟住行到4點~一齊搭98走佬 我就返屋企訓覺先~
返到去 開電腦啦 跟住貓同杰打黎...係咁問野~有長有短 快到終點~才能知道 又再回到起點.....重頭上路 講左成粒鐘 可以形容為一場暗戰 跟住就訓覺喇~一訓就訓左3粒鐘 起身食飯沖涼~打埋日記 再訓~~
|