終於都玩完成個假期~同我玩得最多當然係喪源同潮吹~跟住就喪謙 其餘就西炳 西俊~~今日如常同喪源返學
早會 熱都嘔 仲要行上5樓 真係唔捨得2樓 行2步就到小食部~上到5樓 miss yan吹吹水 講下個board點整果d 講講下又講我果d-.-跟住就調位喇/o\ 我個位真係除左我隔離果d 其他真係唔捨得 希姐啦 雖然係幾傻 但幾可愛~馬仔都係~ 高丸同阿蚊 2個傻婆 後面隔離打過去既小杰杰 再有阿貓~周公/.\...咁多位好友~我走喇~ 跟住調左去..唉 又係張映霞..勁唔滿意 隔離有栗子 幾好 後面徐聰 成日串咀 周公 -.- 但我前面就係miss 好不滿 最後我坐左去陳希文隔離 起碼識講野 但隔離係張映霞 我唔調好過啦咁講 之前又有栗子 家陣好似唔洗出咀~ 我把咀就廢左~
跟住maths~派左..廢 夾埋先12分-.-小息 唉 5層樓 食野~
2堂econ 仲強唔派卷 自修 發脾4~同小康~katy果d玩~跟住小息 kai kai地咁過
歷史 周公坐我後面 我開金口喇=3=咸魚真係好傻-.-阿毛未改卷 冇派 跟住lunch 餐廳~~~ 地理堂 37分既地理卷 溫得唔通透.. 中文 44分 比小白串我由廢變好小小-.- 英文堂~on9 16分既卷 miss好鬼掂 話我個d寫得似o 冇左1分 蔡ki 旭仔幫口 冇用 豪比佢~放學 同小杰~喪謙~小ken~肥財~馬仔~幾個日昇坐 6點幾走人~
返到去食飯沖涼~8點就訓左~
|